2020. május 02. 10:22 - Alexa Szabó

Üdvözöllek az oldalamon!

Welcome to my blog!

(Scroll down for English)

Szabó Alexa vagyok, a Szent István Egyetem szőlész-borász mérnök Bsc hallgatója. Borimádó. Körülbelül 3 éve kezdtem el érdeklődni a borok iránt, egy akkoriban szintén borásznak tanuló barátnőm által. Elmentünk egy borkóstolóra, ami annyira magával ragadott, hogy azután nem volt megállás. Annak idején baristaként dolgoztam specialty kávézókban, így nem állt tőlem messze a különleges ízek keresése. Ezért én is beiratkoztam a szőlész-borász képzésre. Még 1,5 évem van hátra az egyetemből. Emellett pedig a Budapesti Gazdasági Egyetem turizmus-vendéglátás szakán fogok hamarosan diplomázni. Későbbi terveim közé tartozik egy saját borászat elindítása is. A hazai boros eseményeken rendszeresen részt veszek, és próbálom magam up-to-date tartani minden szempontból. Ha új borbár nyílik, azonnal meglátogatom, ha egy új borászat alakult, akinek az első évjáratát lehet kóstolni, akkor én megkóstolom.

Jelenleg, ami a legjobban foglalkoztat, az a natúrborok világa, és az ehhez manapság szorosan kapcsolódó biodinamikus művelésmód.

Amennyiben keresni szeretnél, az alábbi email címen elérhető vagyok: alexaszabo@hotmail.com

 

My name is Alexa Szabó. I am from Budapest, Hungary. I am studying viticulture and oenology engineering at Szent István University. I can say, I am a winelover. About 3 years ago I started to interest in wines thanks to a friend of mine. In those days I was working as a barista in a specialty coffee, so seeking different and special was not far from me. We went for a wine tasting and then there was no stop for me! So after that, I have enrolled at this university. I have 1,5 years left, after I would like to create and build my own winery. I usually attend wine events in Hungary, so this way I mainly up-to-date what is really happening right now. If a new winebar opens, I am there, if a new winery is releasing, I always try to be in the firsts who try their wine.

Nowadays I am mostly interested in natural wines, and the biodynamic method which closely related to it.

Feel free to reach me out via email: alexaszabo@hotmail.com

24743bec-c1bf-41b2-a89a-8f5ba392da5a.jpeg


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alexaszabo.blog.hu/api/trackback/id/tr2815654382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása